معرفی رستوران – فلینی

چند بار بود که از خیابان سنایی رد می شدم و این رستوران رو می دیدم تا اینکه بالاخره هفته پیش فرصتی شد و شام رفتم اونجا. صاحب و مدیر این رستوران خانمی است جوان به اسم نیلوفر که واقعاً می تونم بگم در سلیقه و کار رستوران داری یکی از بهترین های تهرانه.همونطور که از اسم رستوران بر می آد، ایشون علاقه خاصی به سینما دارن و دکوراسیون داخل این رستوران دو طبقه تماماً با موتیف سینمایی انجام شده. هر جا که سر بگردونین پوسترهای فیلم های مختلف، پرتره های بازیگران و کلی ادوات فیلمبرداری از آپارات های واقعی تا پروژکتورهای مختلف رو می بینین. ما که میزمون درست بغل پوستر فیلم دزد دوچرخه دیسکا بود و همفری بوگارت هم از اون طرف ناظر بر غذا خوردنمون! منوی این رستوران عمدتاً به غذاهای ایتالیایی اختصاص داره و از پاستاهای مختلف تا ماهی و استیک رو شامل میشه. از دوستان شنیدم که ظاهراً ماهی سمن رو هم خیلی خوب درست می کنن که البته من نخوردم، می مونه واسه دفعه بعد! از لحاظ قیمت هم نسبتاً جز رستوران های گرون تهران محسوب میشه و غذای من که شامل یک سالاد، نان سیر دار، استیک فیله و دسر هم  تیرامیسو بود حدوداً ۳۲ هزار تومن شد ولی خب واقعاً راضیم چون کیفیت غذا و کیفیت سرویس بسیار خوبی ارائه می دن. علی الخصوص باید روی تیرامیسوی این رستوران تاکید کنم که واقعاً خوشمزه است. توصیه می کنم میزتون رو هم از قبل رزرو کنید چون شب ها شلوغ می شه، من که وسط هفته رفته بودم حدود ساعت نه، نه و نیم بود که تقریباً طبقه پایین پر شد و چند نفری هم رفتن طبقه بالا. آدرس خیابان کریم خان، ابتدای سنایی، شماره ۲/۲۳. تلفن ۸۸۳۰۳۰۷۸ و ۸۸۳۰۵۶۰۲

فلینی

پاسخی بگذارید

